Feladatok:

·       Autóbuszok javítási munkalapjainak feldolgozása a Szerbusz programban (szerződés szerint munkalapok, garanciális munkalapok feldolgozása),
·       Garanciális lejelentések teljes körű elvégzése a lejelentéstől egészen a visszaigazolásig,
·       Autóbusz alkatrészek rendelése és bevételezése,
·       Visszaküldendő autóbusz alkatrészek csomagolása és visszaküldése,
·       Műszaki adatokat tartalmazó táblázatok kezelése,
·       Karbantartási füzetek kezelése,
·       A vállalatcsoport beszerzésre vonatkozó szabályzatainak, előírásainak és elveinek betartása és nyomon követése.
·       Oktatásokon, képzéseken való részvétel
·       Kapcsolattartás a vállalat különböző egységeivel

Elvárások:   
·        Középfokú végzettség
·        Felhasználói szintű Ms Office ismeret
·        Minimum 1 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:
·       Határozatlan idejű szerződés
·       Fiatalos, lendületes csapat
·       Versenyképes fizetés
·       Béren kívüli juttatás
·       Bejárás támogatás


Jelentkezés:
Jelentkezni magyar nyelvű, szakmai önéletrajzzal lehetséges a felvetel@vt-arriva.hu e-mail címen.