Feladatok:

  • Kommunikációs probléma esetén a diszpécserek számára iránymutatás a megoldáshoz,
  • Meglévő diszpécseri folyamatok hatékonyabbá tétele, fejlesztése,
  • Gyors, pontos információáramlás biztosítása,
  • BKK-val kapcsolattartás, eseti forgalomirányítás,
  • Saját vagy idegen hibás balesetek jegyzőkönyvének elkészíttetése az autóbuszvezetőkkel, ezek ellenőrzése,
  • Riportok, kimutatások készítése,
  • Kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárások:   

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű Ms Office ismeret
  • Minimum 1 év ügyfélszolgálati tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatás
  • Bejárás támogatás


Munkavégzés helye:
Budapest 


Jelentkezés:
Magyar nyelvű, szakmai, fényképes önéletrajzát kérjük küldje el a felvetel@vt-arriva.hu e-mail címre.